.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همجنس بازی در ارتش آمریکا رسمی شد

به گزارش شبکه "الجزیره"، سیاست آمریکا در منع خدمت آزاده همجنس بازان در ارتش این کشور امروز سه شنبه به پایان می رسد و پنتاگون اعلام کرده است که برای این تغییر آمادگی کامل را دارد.

بنا بر این گزارش، "باراک اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا ماه دسامبر سال گذشته میلادی قانونی را در لغو سیاست موسوم به "نپرس، نگو" به امضا در آورد؛ سیاستی که در سال 1993 و در دوره ریاست جمهوری "بیل کلینتون" در کنگره به تصویب رسیده و به صورت قانون در آمده بود.

"جرج لیتل" سخنگوی پنتاگون روز گذشته اعلام کرد: این اصلا جای تعجب ندارد. ما آماده هستیم. و نیروهای ما دقیقا می دانند که در هماهنگی با لغو این قانون چگونه باید اقدام کنند.

وی ادامه داد: نظامیان ما هم اکنون درخواست خدمت کسانی را که آشکارا اعلام کرده اند، همجنس باز هستند، می پذیرند.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع آمریکا هفته گذشته اعلام کرده بود که 97 درصد از ارتش این کشور تحت آموزش های لازم برای اجرای این قانون جدید قرار گرفته اند.

"نانسی پلوسی" رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا که از حامیان اجرای این قانون جدید است، روز گذشته اعلام کرد: موعد لغو قانون "نگو، نپرس" فرا رسیده است.

وی ادامه داد: ملت ما سرانجام درهای بی عدالتی علیه همجنس بازان را در این کشور خواهد بست و بر برابری تمام آمریکایی ها تأکید خواهد کرد.

"اوبری سارویس" یک نظامی بازنشسته و مدیر اجرایی گروه حامی همجنس بازان در ارتش آمریکا اعلام کرد: حامیان لغو قانون نپرس نگو در آمریکا امروز سه شنبه را که روز لغو این قانون است، در سراسر این کشور جشن بر پا می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.355 seconds.